Varemerker

Gratis frakt over kr 1000

Ofte stilte spørsmål

Hvordan går jeg frem hvis jeg ønsker å bytte?

Dersom du ønsker å bytte mottatt vare i en annen størrelse eller farge, eller til et annet produkt så sender du varen inn til oss. Skriv tydelig hva du ønsker å bytte til, slik at vi får sendt deg riktige vare tilbake. Forbruker dekker selv fraktkostnaden ved å sende produktet til Speider-Sport. Speider-Sport sender produktet kostnadsfritt tilbake.

Hvis du har handlet med kredittkort og ønsker å returnere en vare til Speider-Sports nettbutikk og bytte til en vare som er dyrere vil du motta en faktura på mellomlegget. Ved bytting til et produkt med lavere pris, settes det resterende beløpet inn på kontonummeret til kortet som ble brukt. Det er viktig at byttet avklares med selger på mail eller telefon, slik at selger kan bekrefte at ønsket produkt, farge eller størrelse er tilgjengelig på lager.

Størrelseguider

En finner størrelseguider/måltabell under hvert enkelt produkt. Da vi har produkter fra mange ulike leverandører så har vi ikke en felles størrelseguide. Så klikk deg inn på ønsket produktet og nede i høyre boks finner du fanen med størrelsetabeller.

Hva slags produkt- feil/ skader dekker garantien deres?

Vår garanti gjelder fabrikasjonsfeil eller -svakheter på sømmer, taping, glidelåser og lignende. Kunden vil innen 2 år kunne få et nytt plagg. Det gjelder alle produkter fra Speider-Sport, uavhengig av hvem som er leverandøren. Speider-Sport reparerer ikke plaggene, men gir kunden et nytt plagg, mens reklamasjonsproduktet gis til Fretex. Garantien dekker ikke vanlig slitasje eller bruksfeil.

Jeg har kjøpt et plagg fra Speider-Sport sin nettbutikk, nå har det gått i stykker, hvordan kan jeg få ordnet det?

Hvis reklamasjonen gjelder plagg kjøpt gjennom vår nettbutikk www.speider-sport.no så dekker vi frakten. Ta da kontakt med oss for å motta en returseddel. Så snart plagget er kommet i retur til oss, så vil vår reklamasjonsavdeling behandle saken og sende deg nytt plagg i retur. Vår garanti gjelder fabrikasjonsfeil eller -svakheter på sømmer, taping eller glidelåser og lignende.  Andre produkter med lang levetid har 5 års garanti. Det gjelder alle produkter fra Speider-Sport, uavhengig av hvem som er leverandøren. Speider-Sport reparerer ikke plaggene, men gir kunden et nytt plagg, mens reklamasjonsproduktet gis til Fretex. Garantien dekker ikke vanlig slitasje eller bruksfeil.

Fant du ikke svar på spørsmålet ditt?

Om du har klikket på de ulike spørsmålene, og lest svarene på disse uten å få svar på det du lurte på, kan du sende oss spørsmålet via skjema på kontaktsiden eller på ordre@speider-sport.no. Vi behandler mottatte henvendelser fortløpende innenfor normal arbeidstid (hverdager 0800-1600), og henvendelser besvares vanligvis samme dag.